Alla inlägg den 17 december 2010

Av Chatelle - 17 december 2010 07:06


Morgonkaffe och Vakna med the Voice. Jag tycker det är lika roligt varje gång, och trots att de kör skämt som jag glömmer efter fem minuter så är det bra mycket bättre morgonsällskap än borrmaskinerna som brukar sätta igång vid åtta. Den nerbrända lägenheten under mig gör inte särskilt många framsteg i renovering, det var en hel evighet sen den brann. Man kunde kanske ha gjort lite mer på kortare tid, de bygger ju ett tvåvåningshus på sju dagar så en liten lägenhet borde de ha fixat på två månader kan man ju tycka.


Ja, jo en rolig grej minns jag att de nämnde för en stund sedan. Kalle Ankas jul är ju en svensk tradition, men det är ju amerikanskt tecknat. Dåligt dubbad också med tanke på att de inte får byta ut orginalljudet. Paul tror jag nämnde att ingen kollar ju på det här i staterna. Jake svarade att ja tro fan det, de har nog bara skickat trailers! Vi ser på samma trailers varje år. Haha.


Förutom moá, jag bojkottar Kalle med ett gott skratt. Äntligen fri från Kalle Anka efter alla dessa år. Nu drar jag till Lund redan i eftermiddag, det är klass ett varning och det är en klass lindrigare än igår så jag tar inga chanser att trilla in försent till festen imorgon. Cya folks!



Ovido - Quiz & Flashcards