Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Chatelle - 26 januari 2011 07:29


Litet dilemma. Har fått lägenhetserbjudande.


Fördel: Det är precis i området jag vill ha och exakt den exteritör jag vill ha frånsett att planlösningen stämmer. Den är hyfsat billig.


Nackdel: Ska jag inte plugga i Växjö efter sommaren så är det som att flytta dit tre månader och sen dra till Malmö. Måste också vänta tills maj innan den är ledig, det är egentligen en månad mer än jag ville ha från början.


Svåraste beslutet: Stanna här och spendera 3.5 år eller chansa på Malmö i lika många år? Jag hade velat åka och kolla på Malmö universitetet redan nu men jag har inte råd, och snart måste jag bestämma mig innan tiden löper ut på erbjudandet.


Jo, jag vill nog flytta. Jag kommer ingenstans här.


* * *


Update: Fått TVÅ lägenhetserbjudande i samma område... får hoppas att jag kan få komma och titta på båda redan imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards