Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Chatelle - 13 januari 2011 21:53


Jag är helt besatt av min "nya" serie No Ordinary Family. Jag fastnar allt som oftast för serier där det är mycket övernaturligt på gång tycker det är helt underbara intriger som överraskar och gör en väldigt förväntansfull inför nästa avsnitt. Har sett nästan hela första säsongen på två dagar. 

Familjen Powell får varsin superkraft efter en flygolycka, och trots att de lever som en vanlig familj så är det bara inom familjen och ett visst antal förtrogna som vet om deras krafter. Samtidigt har den skurksidan också superkrafter... det är bara det att deras inte verkar vara permanenta. Skurkarna försöker infiltrera familjen Powell för att ta reda på varför de kan behålla sina krafter. Problemet är väl bara att de flesta som kommit i närheten av dem hittills inte har lyckats! Det mesta på grund av ren tur eller otur för deras del...


* * *


 

Av Chatelle - 13 januari 2011 11:12


Har precis färgat håret klart och upptäcker att det är två droppformade märken på golvet som inte går bort. Försöker med starkt borttagningsmedel. Funkar inte. Hm, undrar om det där kommer att klara en besiktning...

Struntsamma. Det är sådana tråkiga måsten som fyller dagen just nu. Imorrn ska jag ju till jobbcoachen för sista gången och sen ta ett titt på universitetet. Jag vet ju var det ligger, men jag vet inte var sal Leonardo finns så jag har tänkt ta reda på det. Efteråt ska jag kika in på systemet så helgen blir räddad.


* * *

Ovido - Quiz & Flashcards