Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Chatelle - 17 januari 2011 08:09


Nu är det bara fem timmar kvar tills mina sex månader i skolan avgörs. Jag hade någon mardröm om det. Är väl därför jag lyssnar på Blitzkrieg nu.


Jag vill bara att någon ska säga att det kommer att bli okej. Eller så har folk sagt det men jag har inte lyssnat. Allt jag har hört är: "Det kan bli bra, det kan bli dåligt". Vilket stämmer, men det är inte vad jag vill just nu. Jag vill att det ska bli succé, jag vill att hela stället ska jubla när jag kommer innanför dörrarna. Hur orealistiskt det än är så är det en snällare tanke än att hela skiten kommer bli förstörd av att 100% av allihop är nötter man inte kan arbeta ihop med och som sprider små vindar av skitsnack som är det sista jag orkar med.


Then again, I'm older with a lot more malice in my pocket. Anyone touches, that person is down for the counting. That's simple enough...


* * *

Ovido - Quiz & Flashcards