Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Chatelle - 14 januari 2011 15:47


Har klarat av det sista mötet med jobbcoachen. Han förnekade det faktum att han bett mig hålla mig till IT och radera alla tankar på att bli lärare. Det gör mig lite irriterad att han inte kan stå för vad han säger. Men, gjort är gjort. Nu har jag det bakom mig, åtminstone fram till sommaren då det kommer att krisa igen. 

Kände mig nästan folkskygg när jag gick på stan idag och skulle handla lite block och pennor tills på måndag. Det brukar hända mig om jag suttit inne en vecka, men nu har jag ju inte riktigt det. 

Det har väl mer att göra med det faktum att jag vill gräva ner mig långt ner någonstans och stanna där. Därför tog jag aldrig bussen till universitetet för att kolla var salen ligger någonstans. Har inte tillräcklig energi, får istället åka en timme tidigare på måndag och försöka hitta rätt. Jag tror det blir bättre, faktiskt. 

* * *

Ovido - Quiz & Flashcards