Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Chatelle - 14 maj 2011 18:54


Provet gick säkert bra. Jag vet faktiskt inte.


Ställer osäkert ner ICA kassen och lassar in glassen i frysen. Redan ätit en hel del sånt och jag märker att det inte hjälper men jag försöker ändå.


Flyttlådor och kaos överallt, det som har varit okej i en vecka börjar irritera mig. Men jag kan inte ställa ner dem i förrådet förrän jag har skaffat ett tillräckligt stort hänglås.


Argh. Kom igen. Varför kan jag inte vara ensam? Varför kan jag inte bara underhålla mig själv och vara nöjd med det? Ångesten kommer krypande och jag har inte ens gjort något för att tänka på dåliga saker. Tänkte låta bli vin och sprit idag, men jag känner allt mer hur den planen börjar att upplösas i små små onda puffar som växer sig större. Ond destillering. Nej, jag kan vara utan!


* * *


 

Av Chatelle - 14 maj 2011 06:51


Sovit minimalt, dels av automatisk påslagning av nervositet inför tentan, dels för att folk därute hade roligt. Eller ja, det lät som om någon var för full och trillade medan folk försökte få honom att skärpa sig.

Jag har ju varit onaturligt chill när det gäller tentan. Det kommer snart att visa sig om jag har varit för kaxig eller om det var befogat att plugga mindre till det här provet än förra.

* * *


Ovido - Quiz & Flashcards