Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Chatelle - 8 maj 2011 07:18


Vaknar 05.00 Kissnödig. Somnar om. Vaknar 06.00 Samma sak. Vaknar till slut igen runt 07.00 och ger upp, tassar till badrummet och gör det jag ska. Kryper tillbaks i sängen men det är omöjligt att somna om. Jag hade sovit bättre om jag inte av ren artighet för hans rumskompis lät bli! Artighet är överskattat i mitt fall...

Ja, ja. Två dagars mysigt kaos. Har hunnit med fyllor, romantik, mindre romantik och så skrivit klart en uppsats mitt i allt. Nog är man student alltid, fast inte på campus. Måste föressten köpa ett lås till förrådet, prövade med ett mindre  men handtagen var för bulkiga. Suck. 

Längtar också till höstens säsong av Dexter, såg just en teaster trailer på deras fanpage. De lovar stort: "This fall hell breaks loose." Saknar fortfarande Ritas karaktär, hon var som en vit motpol till Dexter... 


 * * *


   

Ovido - Quiz & Flashcards