Alla inlägg den 27 april 2011

Av Chatelle - 27 april 2011 14:28


Soliga promenader nere på stan. Drack overkligt rött vin igår, trodde seriöst att den skulle smaka skurhink som så många andra smultronvin jag har smakat på - men nej, det var fantastiskt gott! Gold Red heter det, i praktisk tetra. Usch nu låter jag som en reklampelare, förlåt.


Sitter hellre här med pojkvännen och tillgängligt internet än att vara hemma och känna att det inte finns något att göra. Flyttpackandet finns ju alltid och det börjar bli bråttom, men jag fixar med det när jag kommer hem. Just nu tar jag det bara lugnt. Är lite smått nöjd över att se att min grupp inte klarar sig utan mig, de verkar inte ens ha satt igång med uppgiften inför seminariet. Men lite märkligt är det ändå. De är ju duktiga med saker och ting.


Skulle ha köpt en spikmatta men de var tillfälligt slut. Nåja, ingen brådska än iaf.


Fick en vit ros igen. <3


* * *


 

Ovido - Quiz & Flashcards