Alla inlägg den 9 april 2011

Av Chatelle - 9 april 2011 20:17


"You're the ones who aren't human!"

~ Lucy ~


* * *


 

Av Chatelle - 9 april 2011 15:24


Ja, det är den bästa översättningen jag har till "vågorna gungar mig" och  hur den låten faktiskt känns. Bouncing waves. Känner mig som en översättare åt B-filmer med den kommentaren men det känns bara så kul. Haha. 

Tentan är över, den var förbaskat svår & jobbig men nu är den gjord och jag är lättad. Solen skiner. 


Kanske blir tennis i veckan men det blir definitivt shopping. Jag går runt med ett enda par byxor och de har hål i skrevet. Luftar ju ganska skönt men annars är det inte så praktiskt! Ska väl kunna motivera mig till att handla nånstans där de faktiskt har min sorts stil... i någon storstad månne. Malmö? Göteborg? Vi får se.



* * *



 

Ovido - Quiz & Flashcards