Alla inlägg den 29 november 2010

Av Chatelle - 29 november 2010 05:45


Jag har bestämt mig för att försöka. Vad som än händer idag har jag mat och värme. Vad som än händer har jag ett nytt Dexter-avsnitt att se på när jag kommer hem. 

Jag såg Donnie Darko och American Beauty igår, båda två passar bra ihop för de innehåller samma sak: evolvement. Förståelse. Utveckling. Sådant gillar jag. Blir rentav lycklig när jag ser den gamla farsan börja röka gräs, trots att det i sig själv inte borde vara något positivt. Älskar fri vilja. 

Så på tal om det, prins i pentagram igen. Det är bättre än den blå jag fick innan, men den avspeglade bara mina rädslor. Sen två kort till som bekfräftade mig, och det var väl ungefär vad jag behövde för det började kännas som ett sugande svart hål av energibrist igen. But I guess that's what I get from trying to stay in the middle. Det är vad jag är. Det, och mycket mer.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards