Alla inlägg den 24 november 2010

Av Chatelle - 24 november 2010 19:20


Han är borta nu, men han kommer snart hit igen om några veckor. Får se vad som händer tills dess. Jag vet inte vad jag ska göra mer än att ta en dag i taget.

Fysiskt är vi ett, men hela mitt jag glider hela tiden undan som om varken jag eller demonen fanns till.


Hans effekt går bara att älska som heroin, inte som kindred spirit.


Jag tänker klarare när jag är själv. Jag känner mig starkare. Jag blir svag så fort jag låter huvudet vila mot någon annan. Jag vet inte hur jag ska vara mig själv med någon annan, jag hör inte min inre röst.


Just nu känner jag mig osäker ifall jag vill åka till Stockholm på julen. Jag vill egentligen ingenstans, för var jag än vänder mig finns nackdelar med allt.





Let, everyone choose their own road
A hundred times harder shall be my way
But I blame neither Devil nor God
In the end for it all I'll have to pay




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards