Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Chatelle - 7 februari 2011 19:39


Jag har blivit smått sugen ända sen Nic föreslog att vi ska åka till Idaho i sommar. Första reaktionen var väl ungefär "ska jag tvångsmatas med friterad mat nu?" eller "planet kraschar väl naturligtvis". Sist men inte minst, jag har aldrig i hela mitt liv velat åka till USA på grund av en väldigt negativ bild från media hur folket där tänker och resonerar.


Men ändå. Det är gratis. Och tänk om det faktiskt kommer bli en rolig upplevelse. Det som fick mig att vilja åka dit helt plötsligt beror på att Nic nämnde att hans släkt gärna vill ut i forsarna och paddla! Det kan man inte göra om man väger 200 kilo och äter skräpmat, så alltså kan det inte vara så farligt som jag tänker mig att det är.


Vi får se om det blir av helt enkelt.


* * *


   Idaho.

Ovido - Quiz & Flashcards